Dag drie

12 juli 2017 - Lent, Nederland

Km= 70

Stadtlohn- Munster

Zoals voorspeld stond deze dag in het teken van regen, regen en nog meer regen. Met regen hebben we de tent ingepakt en zijn we aan de derde etappe begonnen. De dikke banden van onze fietsen bewezen weer een grote dienst bij de dit keer modderige bospad en open gebroken wegen. Want niet alleen op de snelweg zijn baustelle, ja ook op het fietspad. Je komt er niet onderuit in Duitland.

Bij de eerste stop konden we terecht in een slager/ cafetje, super aardige mensen. Koffie en .... nee geen taart, gewoon een pistoletje. Want wat hebben we een honger onderweg. Het is te merken dat we veel energie verbranden. De tweede stop was hilarisch, namelijk een best chique Grieks restaurant. Die waren niet heel blij toen we kletsnat binnen stapte, maar oké we mochten wat eten. Daarna werd er druk gespeculeerd over de plassen water die onder onze stoelen ontstonden.  Hilariteit ten top.

De route was wederom mooi, met in totaal 4 kastelen. Helaas geen foto', dat ging toch wat lastig in de tromende regen. Een tweede verschil wat ons is opgevallen als je fietst ipv loopt, de kaart is veel minder gedetailleerd. Hierdoor reden we toch een aantal keer verkeerd. De route staat namelijk niet heel goed aangegeven met bordjes.

Rond 17:00 reden we Munster binnen en om 18:00 waren we op de camping. En ja hoor, de zon begon te schijnen!!!! Snel alles uitgehangen, top einde!!! Morgen rustdag in Munster.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jos:
    12 juli 2017
    Goed dat jullie niet meteen zijn aanbeland bij een lekker bakkertje toen je een aantal keren verkeerd zat. Jammer van dat bezoek aan het chique Grieks restaurant, dat dan wel weer.
    Tip: hou je gerust aan het lauwwarme prakje op de foto ‘in de tent koken met regen’.
  2. Jeanne Hoogenboom:
    12 juli 2017
    pffff... jullie gaan er wel écht voor hè! Knap!!!
    rust lekker uit morgen! en hopelijk goed weertje zodat jullie lekker in het zonnetjes kunnen liggen... ha-ha en... beentjes omhoog!
    liefs xxx
  3. Rosa:
    13 juli 2017
    Ja wat een weertje.. moest wel aan jullie denken (toen ik ook zelf maar 6km in de regen moest). Je regenkleding en tassen hebben het goed gehouden? En klopt de planning nog een beetje?
    Beter weer vandaag! Veel plezier! Kus
  4. Roelof:
    14 juli 2017
    Gewoon doorrijden met de regen. Top hoor. En dan mag jezelf heus wel verwennen met een lekkere en goede maaltijd. Dat heb je goed onthouden Floor van onze Pieterpadavonturen.