Tweede dag

11 juli 2017 - Lent, Nederland

km=72 (het is toch telkens verder dan we weer denken)

Vorden- stadtlohn

Weer een mooie dag, iets meer wind, 1 bui en verder heerlijk weer.

We begonnen de dag in het bos met af en toe onverharde wegen. De fietsen kunnen het goed aan blijkt. Zelf door mul zand blijven we overeind. Naast de leuke afwisselende weggetjes komen we ook telkens de rivier de Berkel weer tegen.

De eerste stop is een lekker bakkertje waar we verse pain chocolat halen en heerlijke broodjes. We doen het sowieso rustig aan, om het uur even de afstappen voor de benen en billetjes. Rond 14:00 wordt de lucht weer donker en stappen wij fijn het grens café binnen voor een pannenkoek. De lucht breekt weer open, maar wij zitten lekker binnen.

Uiteindelijk wordt het nog even zoeken naar een camping, want ze hebben hier voornamelijk woonwagen campings. Gelukkig werden we verwelkomd bij camping Brinkman en kregen we een open stuk, heel gezellig (not), met tientallen konijnen. Dat was dan wel weer gezellig.

Het is grappig om te ervaren wat de verschillen zijn tussen wandelen en fietsen. Als je wandelt en je loopt op een lang recht pad met alleen maar asfalt, dan denk je al snel poeh boring!! Bij fietsen is het juist lekker zo'n pad en kun je echt even meters maken.

Aan het eind van de dag begon ik de benen en knieën wel te voelen. Siem voelde zich daarintegen super fit. Nu lekker slapen. Morgen regen, regen en nog eens regen.

1. Jos:
    12 juli 2017
    Een mooie impressie.
    Tip!! Let er wel op dat jullie niet teveel aandacht hebben voor 'een lekker bakkertje', 'heerlijke broodjes', 'verse pain chocolat' en 'pannenkoek'. Denk steeds aan de zoetzure benen!