Rustdag en vijfde fietsdag

14 juli 2017 - Münster, Duitsland

Rustdag Munster

We hebben een heerlijke rustdag gehad in munster. Lekker uitgeslapen, ontbeten, met de bus naar de stad, koffie, lekker in het park liggen, kortom: een echte rustdag.

Dag vijf op de fiets

Km 82

Munster- Wiederbruck

Wat begonnen we de dag vandaag heerlijk, zonnig en niet te warm. We vertrokken om 9:30 zodat de tent nog even kon drogen in de zon. Lekker een bordje pap met banaan en appel als goed fietsontbijt.

En wat gingen we vandaag snel, om 10:40 aan de koffie en al 30 km gefietst. Daarna door naar Harsewinkel voor de lunch. Om 13:00 hadden we er al 50 km opzitten. Om even beeld te schetsen, we fietsten de eerste drie dagen rond de 12 km per uur. Door de zware fiets en de zandpaadjes en heuvels gaan we niet zo heel snel. Maar vandaag dus wel, fijne asfaltpaden en de wind in de rug. Daarnaast is te merken dat we conditie beginnen op de bouwen. Het landschap was mooi met af en toe een riviertje. Rond 16:00 kwamen we aan in Rhede-wiederbruck. De lucht begon donker te kleuren dus tijd om opzoek te gaan naar een hotel (er zijn hier geen campings maar dat wisten we van te voren). Helaas duurde het even voordat we iets gevonden hadden, want alles zit vol (eerste vakantie weekend in DE). Op dit moment zitten we dus in een behoorlijk chique hotel, waar we dan maar even van gaan genieten. De tent en de fiets staan  en hangt in de garage van het hotel.

Van de blessure heb ik gelukkig niet veel last, maar het is wel even wenen voor de spieren ( ook armen en polsen). Dit gaat elke dag beter.

Nou dat was het weer voor vandaag!!!! Morgen naar pivitsheide