De laatste dag!!! Dag dertien

23 juli 2017 - Berlijn, Duitsland

Km: 41

Potsdam- Berlijn

Vanmorgen werden we wakker met onweer, snel inpakken, we hoopte hiermee de bui voor te zijn maar helaas. De tent ging nog voor de laatste keer zeiknat de zak in. Even ontbijten bij de receptie onder een afdak en toen op de fiets met de laatste km voor de boeg.

We deden het rustig aan, Potsdam een beetje bekijken, lekker door de bossen rond Berlijn fietsen. Wat een mooie omgeving!! Super voor de mensen die in Berlijn wonen. Zo veel natuur direct buiten de stad.

Om 13:00 stonden we bij de arc! Yes gehaald. Wat een gelukzalig momentje!! Toen rustig door de stad gefietst en nog wat gelunched. Om 14:30 hoopte we al in het hostel terecht te kunnen maar helaas. Niet erg, hierdoor hadden we de tijd om buiten voor het hostel nog even de tent de drogen in de zon. Terwijl we op de stoep zaten kwamen er telkens zwart, in leergekleden, met kisten en andere bijzondere verschijnselen langs gelopen. Blijkt de grootste techno club hier om de hoek te zitten! Het feest was al 3 dagen bezig, je begrijpt dat niet iedereen er meet fris bij liep.

In de avond heerlijk gegeten bij een best lux vegetarisch restaurant 'Kopps'. Echt een aanrader als je in Berlijn bent!!

Komende drie dagen nog Berlijn. De blog stopt bij deze, het was een super tocht!!

1. Rosa:
    23 juli 2017
    Echt bikkels! En met plezier heb ik jullie blog gelezen. En heerlijk 3 volle dagen genieten in Berlijn (ipv 1 ;).
    Nog genieten van de stad zonder extreme fysieke inspanning en lekker cultuur snuiven. Tot snel! Kus
  2. Jeanne Hoogenboom:
    24 juli 2017
    Dikke dankjewel Floor dat ik mee heb mogen genieten van jullie en jullie geweldige fietstocht!!!! geniet van Berlijn!!!! dikke knuffel